ח"כ אלמוג כהן מזהיר: "מרי אזרחי זה סוף הדמוקרטיה"

אסתי פלד No Comments on ח"כ אלמוג כהן מזהיר: "מרי אזרחי זה סוף הדמוקרטיה"

ח"כ אלמוג כהן לגואל ועקנין ב"מהדורה המרכזית": "לא יהיה שלטון פקידים, אם יש פרות קדושות אנו נשחט אותן. השר הוא מתווה את המדיניות, וככה עובדת הדמוקרטיה" | האזינו

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ אלמוג כהן התייחס ב"מהדורה המרכזית" בריאיון  לגואל ועקנין לקריאות בשמאל לפתוח במרי אזרחי: "מה שקורה כרגע זה פירות ההפסד של השמאל, אני קורא להם לגלות אחריות ומנהיגות אמיתית. מרי אזרחי זה סוף הדמוקרטיה".

על הוראת בן גביר להפסיק את החגיגות בהחזרת מחבלים אמר: "אני זכיתי לפנות סוכות של מחבלים ומהללי שהידים. לא צריך אישור משפטי לזה, זה החוק. לא יהיו יותר את החגיגות האלו. לא יהיה שלטון פקידים, אם יש פרות קדושות אנו נשחט אותן. השר הוא מתווה את המדיניות, וככה עובדת הדמוקרטיה".

בעניין דבריו של יאיר גולן אמר: "אני מקווה שיאיר גולן ייחקר וייענש. יש פה כאלה שרוצים לראות דם נשפך, אנחנו לא נאפשר לזה לקרות. לא נאפשר שיסוי של העם אחד בשני".

הוא התייחס גם לדברי השר בן גביר לגבי שיווין בהפגנות: "לא הייתה דרישה להפעיל מכתזיות, כל אמצעי שנועד להשיב את הסדר, אפשר להשתמש בו בהדרגה. דבריו של השר בן גביר הוצאו מהקשרם. מכתזית זה כלי אגרסיבי, מפעילים אותה במקרים מאוד ספציפיים. אני חושב שצריך להשתמש בחלופות".

"לא יכול להיות שנגד חרדים ישתמשו באגרסיביות ובהפגנות אחרות ישתמשו ביד רכה. אסור לנו לתת למצב הזה להימשך, צריך להתנהג בשיוויון עם כל המפגינים" אמר ח"כ כהן.

האזינו לריאיון המלא:



0 תגובות